سفرنامه منتخب به قلم دانشجوی وفادار آقای احسان آرمیون:
هفته پیش شنبه بود که در حال انجام دادن کارهای روزمره خود بودم که از دفتر مرکزی سفیر بهم زنگ زدن و گفتن که به عنوان وفادارترین در مؤسسه سفیر برای پنج شنبه قراره ببریم تون تور اتاق فرار و من که خیلی خیلی این تور های سفیر و دوست دارم و دوست دارم که در کنار پرسنل سفیر و همکلاسی هام و هام باشم و با آنها خوش بگذرونم با افتخار گفتم که بله من برای این تور شرکت می کنم و چند بار هم در وسط های هفته پیگیر بودم که چه ساعتی بیام و آدرس و برام ارسال کنین از روی هیجان خیلی پیگیر بودم و شب قبلش هم به فکر اون تور بودم و اون روزی که می خواستیم بریم به تور و تصور میکردم کنار دوستانم همکاران و معلمان سفیر و اونایی که همیشه به ما کمک می کند و با رفتار و اخلاق خوب مارو در این تور راهنمایی می کنند واقعا سپاس گذارم. در این ما از یک ساعت قبل درب باغ کتاب منتظر بودیم تا این تور هیجان انگیز و شرکت کنیم و با دوستان خودمان دیدن کنیم. در آن روز ما اول گروه بندی شدیم و با دوستانمان آشنا شدیم و به اتاق فرار رفتیم من اصلا دوست نداشتم آن بازی تمام شود چون هر لحظه می گذشت با دوستانمان خاطره می ساختیم و با هم می خندیدیم و خوش میگذراندیم و بعد آن بازی به طبقه بالا به کافه رفتیم باز دوباره یه چالش جدید دیگه و خوش گذرانی با عزیزان و همکاران سفیری ما با کلمات انکلیسی یک داستان ساختیم و گفتیم و کلی عکس انداختیم. همکاران سفیری از ما پذیرایی کردند و بعد از اهدای جوایز شروع شد و در آخر خداحافظی که خیلی شیرین بود و ناراحت کننده هم بود چون اون روز از نظر من خیلی زود گذشت و یک خواب بود. از سفیر خیلی تشکر میکنم بابت تور ها چون این تور ها باعث میشود ما با آدم های فرهنگی بیشتر آشنا شویم و از تجربه همکاران و حتی از دوستانمان کمک بگیریم تا بتوانیم به هدف و آینده ای که تک تک ما ها داریم دست پیدا کنیم و این تور ها باعث تشویق ما برای علاقه مند شدن به زبان و حتی آینده و هدفمان هست باعث میشود ما دست از تلاش برنداریم و هروز یه صحبت تازه تر و یک فکر و ایده بهتر داشته می توانم بگم هروز بهتر از دیروز شویم. با تشکر فراوان از همکاران و کارکنان سفیر گفتمان
I wanna just thank u 4 everything.. it was a great chance to participate in this event..