عیدانه سفیر به دانشجویان

همراهان عزیز همیشگی باشگاه مشتریان سفیر;

باشگاه مشتریان سفیر به پاس قدردانی از همراهی همیشگی شما عزیزان، سال نو را بهانه‌ای دانست تا با برپایی مسابقه عیدانه هدیه‌ای به قید قرعه تقدیم حضور شما عزیزان نماید.

باتوجه به اینکه دلیل این کنار هم بودن پیشرفت شما عزیزان است، بهتر دانستیم هدیه‌ای برای پیشرفت شما عزیزان همراه با تفریح به دو برنده عزیز از بین دانشجویان سفیر تقدیم گردد.

باشگاه مشتریان سفیر از تاریخ 27 اسفند 1401 لغایت 4 فروردین 1402 مسابقه ای برای همراهان همیشگی خود تدارک دیده است. شما عزیزان می توانید در تاریخ اعلام شده وارد حساب کاربری خود در سایت باشگاه مشتریان سفیر به آدرس زیر شوید و با جواب داد به 4 سوال برنده مسابقه ما شوید. در تاریخ 15 فروردین 1402 قرعه کشی بین شرکت کننده ها صورت می گیرد و به دونفر تور تهرانگردی تفریحی- آموزشی هدیه داده می شود.

آموزشگاه زبان سفیر برای سال جدید اقدام به تغییر کتاب‌های آموزشی خود جهت بهتر شدن کیفیت آموزش و همچنین بروز بودن طبق نیازهای جامعه کرده است، به همین علت ما مسابقه را با توجه به این تغییرات طراحی کردیم تا بتوانیم میزان آشنایی شما را با کتاب EVOLVE بیشتر کنیم.

ما همانند تمام مسابقات قبلی جهت پاسخگویی به سوالات مسابقه شما را راهنمایی می کنیم. وارد صفحه منابع آموزشی بزرگسالان | موسسه زبان سفیر گفتمان (gosafir.com) شوید و پاسخ سوالات را به راحتی پیدا کنید.

 

 

برای شرکت در مسابقه کلیک نمایید.